Usein kysyttyä

 

 

Valitettavasti emme tällä hetkellä myönnä uusia lainoja. Keskitymme toistaiseksi palvelemaan olemassa olevia asiakkaitamme.

Olemme jälleen palveluksessasi heti tilanteen normalisoituessa.

 

Alta löydät meiltä usein kysyttyjä kysymyksiä vastauksineen, joista toivottavasti on sinulle apua.

Mikäli jokin asia jäi vielä mietityttämään, voit olla yhteydessä: asiakaspalvelu@aurajokinordic.fi

 

En ole saanut laskua tai olen hukannut sen. Pitääkö se silti maksaa?

Kyllä pitää. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme maksutietojen tarkistusta varten tai mikäli haluat saada laskun uudelleen kotiin tai sähköpostiisi.

Voinko hoitaa toisen henkilön laina-asioita?

Kyllä voit, mikäli sinulle on annettu valtakirja tai valtuutus asioiden hoitamiseen meille. Valtuutuksen voi antaa joko soittamalla yhdessä asiakaspalveluun tai voitte lähettää omakätisesti allekirjoitetun valtakirjan asiakaspalveluumme sähköpostilla. Valtakirjamallin voi ladata täältä

Joku muu on hakenut lainaa nimelläni. Mitä teen?

Mikäli olet saanut meiltä yhteydenoton tai laskun hakematta itse lainaa, olet saattanut joutua identiteettivarkauden kohteeksi ja henkilötietosi ovat joutuneet vääriin käsiin. Ota nopeasti yhteyttä asiakaspalveluumme asian tiedottamiseksi. Tee rikosilmoitus poliisille ja pyri minimoinaan vahingot muuttamalla salasanat. Ota yhteyttä myös omaan pankkiisi asian ilmoittamiseksi.

Milloin asiakaspalvelu on avoinna?

Asiakaspalveluumme saat yhteyden osoitteesta: asiakaspalvelu@aurajokinordic.fi

Miten asetan lainauskiellon?

Henkilökohtaisen lainauskiellon voit hakea asiakaspalvelustamme numerosta 0200 30033 (pvm/mpm) asiakaspalvelun aukioloaikoina ma-pe 8-21 ja la-su 9-20. Huomioithan myös Suomen Asiakastiedon tarjoaman omaehtoisen luottokiellon, mikäli haluat estää luotonmyöntämisen laajemmin.  www.asiakastieto.fi/omatieto/fi/tuotteet/oma-luottokielto

Miten asetan markkinointikiellon?

Markkinointikieltopyynnön voit toimittaa asiakaspalveluumme sähköpostilla. Huomoithan, että kiellosta johtumatta tiedotamme mm. laskutuksen tilanteesta sekä kerromme palveluun yleisesti liittyvistä tiedotusasioista normaalisti.

Mikäli saat kolmannen osapuolen lähettämiä mainoskirjetä sähköpostiisi voit peruuttaa uutiskirjeen ”peruuta uutiskirje/unsubscribe/opt out” –mahdollisuudella, joka normaalisti löytyy viestien alalaidasta. Mikäli viestintä tästä huolimatta jatkuu häiritsevänä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.