Asiakaspalvelu on Aurajoki Nordic Oy:n sydän

”Kuulisimme mielellämme mielipiteesi kuinka tyytyväinen olet palveluihimme ja saamaasi palveluun asiakaspalvelussa. Kerätty ajalta 1.1.-16.5.2019”

 

 

Asiakkaiden tyytyväisyys on meille Aurajoki Nordic Oy:ssä hyvin tärkeää ja haluamme olla asiakkaillemme luotettava ja läheinen kumppani arkipäivän raha-asioissa, niin suunnitelluissa hankinnoissa kuin yllättävissäkin tilanteissa. Omassa ja asiantuntevassa asiakaspalvelutiimissämme asiakkaiden tiedusteluihin vastailee tuotteisiimme perehtyneitä asiakasneuvojia. Palvelu on avoinna lähes kellon ympäri miltei vuoden jokaisena päivänä. Asiakaspalvelumme avainsanoja ovat helppous, nopeus, asiantuntevuus sekä ystävällinen palvelu. Haluamme tarjota laadukasta ja henkilökohtaista palvelua kaikkien tuotteidemme asiakkaille.

Mittaamme asiakastyytyväisyyttä aktiivisesti ja menetelmäksi on valikoitunut kansainvälisestikin tunnettu Net Promoter® Score (NPS) –kyselytutkimus. Kysely on asiakkaalle yksinkertainen ja nopea täyttää. Pyydämme vastausta vain yhteen kysymykseen: ”Kuinka todennäköisesti suosittelisit tuotettamme ystävälle tai työtoverille asteikolla 0-10?” Lisäksi asiakkaat voivat halutessaan jättää meille myös avointa palautetta kyselyyn vastatessaan.

Vastauksia saimme keväällä 2019 määrällisesti lähes saman verran kuin edellisenä vuonna. Kaikkien tuotteidemme saamien palautteiden saama NPS-keskiarvo oli uskomaton 64 (2018 vastaava arvo oli 48). Avoimet palautteet keskittyivät pitkälti positiivisiin aiheisiin: lainan hakemisen helppous, positiiviset kokemukset laskusta ja sopimuksen selkeys.

 

"Online palvelun Omat sivut ovat selkeitä."

 

"Hyvä yhteydenpito."

 

"Risicumilta olen saanut hyvää palvelua ja takaisinmaksuerä on pysynyt jatkuvasti samana mikä on helppoa itselleni."

 

Hyvä ja laadukas asiakaspalvelu sekä asiakkaiden hyvät kokemukset tuotteistamme ovat meille kaiken tekemisen lähtökohta. Kannustamme asiakkaitamme antamaan palautetta ja hyödynnämme sitä niin asiakaspalvelun kuin tuotteidemme kehityksessä. Asiakasneuvojamme ovat mukana tuotekehityksessä ja pidämme heidät ajantasalla muutoksista, jotta palvelu olisi mahdollisimman hyvää ja ajantasaista.

Asiakaspalvelumme on avoinna viikon jokaisena päivänä. Arkisin palvelemme klo 7:00–22:00 ja viikonloppuisin klo 9:00–21:00. Voit asioida sinulle sopivalla tavalla: soittamalla, lähettämällä sähköpostia tai Online palvelusta löytyvän chat –yhteyden kautta, josta vastaa aina ihminen. Voit kysyä asiakaspalvelustamme kaikkea aina lainahakemuksen ja laskutuksen väliltä.

 

Asiakastyytyväisyyden jatkuva mittaaminen

 

Asioidessaa asiakaspalvelumme kanssa sähköpostilla asiakkaat näkevät sähköposteissa eri tunnetilojen kuvakkeita (kuva alla). Tunnetilaa klikkaamalla on helppoa ja nopeaa jättää palauttetta asiakaspalvelusta ja sen laadusta. Olemme ylpeitä hyvästä laadustamme ja kehitämme aktiivisesti palvelujemme tasoa asiakaspalalutteiden avulla. Asiakaspalautetta voi jättää myös suoraan sähköpostilla osoitteeseen palaute@aurajokinordic.fi .

Asiakasneuvojamme ovat myös suorittaneet Suomen Asiakaspalvelusertifiointi Oy:n rekisteröimän Asiakaspalvelupassin®, jotta asiakaspalvelumme olisi mahdollisimman laadukasta ja asiakaslähtöistä.

 

Sanna Lindfors
asiakaspalveluvastaava
Aurajoki Nordic Oy

 

« Takaisin Blogin etusivulle